Sant Jordi (VIII). Entrega premis del concurs de Microrelats.


Carme Obrador (1r premi concurs Microrelats. Categoria A)


Passeig a mitja nit

Sonaven les sirenes quan em vaig despertar, tot d’una vaig baixar a veure que passava. Hi havia un carrer abarrotat de policies i molta gent. Resultava que hi havia hagut un assassinat. Quan tornava a casa, vaig treure el ganivet ple de sang que encara duia dins la butxaca i el vaig tirar per una claveguera. Dins el meu cap encara sonaven els crits de dolor d’aquella noia.

Carme Obrador. (Primer premi Microrelats. Categoria A.)


Fabián E. Salazar (2n premi concurs Microrelats. Categoria A)





Papallona
Desplega les teves ales, per petites que siguin, perquè el seu batre pot provocar somriures.
Fabián E. Salazar. (Segon premi Microrelats. Categoria A.)


Maria Antònia Llodrà (1r premi concurs Microrelats. Categoria B)



Era una decisió que em rondava pel cap de feia dues hores, em decidiria a arriscar-me i emprendre l’aventura? Primer de tot calia creuar el desert solitari quasi infinit (passadissos), un cop superat el primer tram havia d’aconseguir l’aprovació de les guardianes perquè em confiessin el seu tresor més cotitzat (les claus). Ara ja només restaria una espècie de sabana (pati) on sovint hi trobes éssers salvatges que et pregunten. “I tu que fas per aquí?!.
Així doncs, ja fa dues hores que penso si realment val la pena anar al bany.

Maria Antònia Llodrà. (Primer premi Microrelats. Categoria B.)


Cristina Galmés (2n premi concurs de Microrelats. Categoria B)



Indecisió
Aquell home es va seure al sofà confós i va col·locar tot el que tenia damunt la taula: un revòlver flama del calibre 38, les seves bales, un ganivet, la seva gavardina de cuir negre preferida i uns guants negres. Ara tot el que havia de fer era escollir entre cometre un assassinat o escriure una novel·la.

Cristina Galmés Llodrà. (Segon premi Microrelats. Categoria B.)


Entrades populars