EXPERIÈNCIES DE LES ALUMNES D'ERASMUS+ DE CFGS (1): BEL MARIA RIUTORT

LA MEVA EXPERIÈNCIA ERASMUS

Curs 23-24

Bel Maria Riutort


Com a experiència del meu Erasmus, puc dir que han estat tres mesos plens d’emocions, tant bones com dolentes. 

Al principi, quan m’acomiadava dels familiars i amics, no me’n volia anar, pensava que quan tornàs a Mallorca tot seria diferent. Però en veure que amb tres mesos he après a conviure amb gent nova, he après a moure’m amb diferents transports públics tota sola, après un nou idioma, costums i sobretot he posat en pràctica els meus coneixements assolits al CFGS, puc dir que han estat els millors tres mesos de la meva vida. He conegut gent de moltes bandes diferents, que també m’han ensenyat moltes coses. 

Per suposat, recoman a tots els futurs estudiants de grau superior que s’animin a realitzar l’ERASMUS, ja que crec que és una experiència molt guapa i on s’aprèn molt, tant del que hem estudiat com de la vida.

Article en pdf.








El proyecto Erasmus+K-131 está cofinanciado por la Unión Europea. Las opiniones y puntos de vista expresados sólo comprometen a su(s) autor(es) y no reflejan necesariamente los de la Unión Europea ni los del Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE). Ni la Unión Europea ni la Agencia Nacional SEPIE pueden ser considerados responsables de ellos.

Entrades populars