EXPERIÈNCIES DE LES ALUMNES D'ERASMUS DE CFGS (6): PAULA

LA MEVA EXPERIÈNCIA ERASMUS 

Curs 23-24 

PAULA

Haver fet l’erasmus per mi ha estat una de les meves millors experiències: he conegut món, m’he conegut a mi mateixa i he conegut gent que m’ha ensenyat moltíssim i de la qual sempre estaré contenta. Haver-me´n anat enfora de el que és ca meva de sempre ha estat una de les millors decisions.

Mai oblidaré la confiança, la seguretat i sobretot la felicitat que m’ha donat estar amb els infants i ser tan capaç de fer-ho. Sense dubte els enyoraré moltíssim.

M'en recordo que la primera setmana, en viatjar i visitar Berlin, em sentia perduda. Però la sensació de voler trobar-se i conèixer món era superior. He conegut molts de llocs preciosos, he anat a visitat monuments, parcs i sense dubte el que mes m’ha agradat han estat les vibres i el color verd que hi ha per tot.

Vàrem anar a visitar pobles i sobretot llacs. El que més me va agradar és que just on vivíem hi havia un llac preciós. Vaig desconnectar de tot absolutament.

Apart que la vida a Berlin és molt diferent i em va agradar moltíssim. Em vaig sentir molt bé perquè estava visitant un lloc molt diferent i del qual vaig gaudir moltíssim.

Els infants m’han donat una força increïble i m’han ensenyat moltíssim. Ara que no som allà, els enyor moltíssim però he quedat molt satisfeta. Enyorar és part de l’experiència i això també et fa aprendre molt per a la vida que t’espera després de l’Erasmus. 

M’he endut gent preciosa que, sense dubte, sé que estaran a la meva vida encara que no ens veiem per la distància que ens separa. Al final, saps que te'n vas tres mesos però es inevitable agafar la rutina de estar amb ells i enyorar-los després.

Ha estat una experiència molt enriquidora, tornaria a repetiria sense dubte. Berlín estarà sempre amb mi i sé que hi tornaré per reviure els moments viscuts, visitar els meus companys i els meus nins. 

Berlín sempre amb mi.

















El proyecto Erasmus+K-131 está cofinanciado por la Unión Europea. Las opiniones y puntos de vista expresados sólo comprometen a su(s) autor(es) y no reflejan necesariamente los de la Unión Europea ni los del Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE). Ni la Unión Europea ni la Agencia Nacional SEPIE pueden ser considerados responsables de ellos.



Entrades populars