EXPERIÈNCIES DE LES ALUMNES D'ERASMUS DE CFGS (5): MARIA CRESPO

LA MEVA EXPERIÈNCIA ERASMUS

Curs 23-24

Maria Crespo

La meva experiència Erasmus m’ha creat i format com a professional i com a persona. He crescut moltíssim i he après com mai abans ho havia fet. M’ha fet raonar sobre la meva persona, i així he pogut crear una millor versió de mi mateixa. Al principi va ser un poc complicat saber gestionar tot el que venia, però poc a poc Berlín es va començar a sentir com la meva segona llar. 

Les pràctiques m’han fet ser una persona més pacient, he après a raonar amb tranquil·litat, a escoltar i abraçar moltíssim als nens i nenes. Les persones que he conegut a l’escoleta han estat sempre gent molt atenta i que sempre m’han tingut en compte, des del primer dia m’he sentit integrada com una educadora més.

He tingut la gran sort de passar aquests tres mesos a una ciutat tan espectacular com és Berlín, una ciutat molt multicultural que t’ensenya moltíssimes coses que mai t’haguessis imaginat. Hi ha molts de llocs de Berlín que m’han omplert el cor, però sense cap dubte els llocs on més feliç he estat han estat els meravellosos llacs que té Berlín que, com a curiositat, són més de 30. De les coses que més hem fet a Berlín han estat excursions, cosa que recomano moltíssim, ja que la part verda de Berlín és preciosa.

Altres llocs meravellosos que té Berlín són l’East Side Gallery, el meu lloc preferit de tot Berlín, on s’acumula molt d’art i cultura. Allà podem trobar el famós mural anomenat “El Bes”, i l’espectacular mur de Berlín.Una de les escultures que més em varen impactar de la ciutat, sense cap dubte, va ser la Porta de Brandenburg, trob que és un lloc màgic i molt significatiu. Un altra monument espectacular que es troba al centre de la ciutat és la catedral.Ha estat una experiència que tornaria a repetir sempre, amb les mateixes persones que m’han acompanyat. 

D’aquesta experiència no només em duc aprenentatges, sinó que també me'n duc a molta de gent. Algunes varen començar el camí amb mi, com na Beleta i na Carlota, i d’altres s’han anat afegint en aquest espectacular viatge. 

Article en pdf.








El proyecto Erasmus+K-131 está cofinanciado por la Unión Europea. Las opiniones y puntos de vista expresados sólo comprometen a su(s) autor(es) y no reflejan necesariamente los de la Unión Europea ni los del Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE). Ni la Unión Europea ni la Agencia Nacional SEPIE pueden ser considerados responsables de ellos.


Entrades populars