SÍLVIA RIGO, PRIMER PREMI DEL II CONCURS DE MICRORELATS DEL MUSEU D'HISTÒRIA DE MANACOR.


L'alumna de l'IES Mossèn Alcover Sílvia Rigo Marí ha estat la guanyadora del II Concurs de Microrelats, organitzat per el Museu d'Història de Manacor. El segon i el tercer premi foren, respectivament, per Azahara Vives París i per Claudia González Torres, ambdues alumnes del Col·legi La Salle.

Podeu veure les fotos i els vídeos de l'entrega de premis, així com llegir el microrelat guanyador. Enhorabona, Sílvia!









“Un conte de deslleialtat”

Dahlia

El sarcòfag sembla encongir-se i les parets del sepulcre m’asfixien mentre grat la caixa que em té presoner. Sols esper que el meu fill, Sossius, no sofreixi massa quan, algundia, sàpiga on trobar el cadàver de son pare. A partir d’ara el pes del llinatge de la família caurà sobre les seves inexpertes espatlles mentre el seu oncle tracta d’apropiar-se de la posició de pater familias de la casa. El meu germà és qui m’ha apallissat; ell és qui m’ha ensorrat fins al cap dins aquesta fossa com si no tinguéssim cap sang en comú. El meu bessó usurparà la meva identitat mentre jo em podresc dins aquesta arqueta. Resaré als déus fins al meu darrer alè si així puc fer fracassar el seu pla i, si les divinitats ho alleren, que Sossius acabi amb el seu oncle com a venjança en el meu nom, el seu estimadíssim pare.








Entrades populars